TOCANITA DE LEGUME CU PIEPT DE PUI

februarie 14, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara tocanita de legume cu piept de pui:

- 1 piept de pui
- 1,5kg cartofi
- 1 morcov
- 1 ceapa mare
- 1 ardei gras
- 1 dovlecel micut
- 1 ceasca fasole verde
- 1 ceasca mazare
- 2-3 linguri pasta de tomate
- patrunjel sau marar
- sare dupa gust



Mod de preparare pentru copii:

Eu am pregatit tocanita de legume pentru copii, cu toate ingredientele fierte, nimic prajit. Cand termin cu aceasta varianta va explic cum sa faceti o tocanita mai gustoasa pentru cei mari :).
Intai de toate am pus la fiert (in apa cu sare) fasolea verde, mazarea si pieptul de pui feliat mediu pentru ca erau inghetate. In plus, trebuie sa fie foarte-foarte moi ca sa le manance baietii mei. A urmat ardeiul gras, tot de la congelator. Mai departe am curatat celelalte legume, cartofii si ceapa le-am tocat iar morcovul l-am dat pe razatoare. Dovlecelul era deja tocat, din congelator. Am provizii serioase, nu?



Cand s-au muiat putin fasolea si mazarea am adaugat ardeiul, cartofii si ceapa iar dovlecelul si morcovul dupa cateva minute, ca sa nu se moaie prea tare. Daca este nevoie, mai completati cu apa, cat sa fie toate legumele acoperite. Mai spre sfarsitul fierberii am adaugat si pasta de tomate, iar dupa ce am oprit focul am pus putin marar tocat. Este foarte gustoasa si in aceasta varianta dar, cu mici modificari pe ici pe colo o putem face absolut delicioasa!

Mod de preparare pentru cei mari:

Pe vremuri, cand gateam doar pentru mine si sotul meu, prajeam un pic carnea inainte de a o pune in mancare. O puneam intr-o tigaie teflonata unsa cu putin ulei si o lasat doar cat sa se rumeneasca o idee pe o parte si pe alta.
Revenind la tocanita noastra, feliati carnea si o puneti la rumenit apoi caliti putin ceapa impreuna cu morcovul si ardeiul. Daca le puneti pe toate impreuna ajunge o lingura de ulei pentru ca vor mai lasa si apa.


Cat asteptati sa se faca puneti la fiert in apa cu sare cartofii, mazarea si fasolea. Dovlecelul il puneti candva intre cartofi si carne+legume calite. Cand legumele puse la fiert sunt facute cam pe jumatete, adaugati carnea si amestecul de ceapa, ardei si morcov, calit intre timp. Mai spre sfarsitul fierberii adaugati pasta de tomate si la sfarsit ceva verdeturi, dupa preferinta. Tocanita este mult mai gustoasa preparata astfel si nu contine mult ulei dar pentru copii recomand, totusi, varianta fiarta 100%.
Spor la gatit si pofta buna!  

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...