SALATA CU PESTE MARINAT

martie 21, 2015

ENGLISH RECIPE HERE

Ingrediente necesare pentru a prepara salata de cartofi cu peste marinat:


- 1.2kg cartofi
- 1 sfecla mica
- 1 ceapa
- 3 castraveti murati
- 300-400gr peste marinat
- sare dupa gust

Pentru sosul de maioneza light (aproximativ 400ml):
- 1 cartof
- 1/4 lamaie
- 280gr iaurt (sau un amestec de iaurt si smantana, in ce proportii doriti)
- 1 galbenus fiert tare
- 2 linguri ulei
- 1 lingura cu varf mustar
- sare si piper dupa gust



Vreau sa va spun ca am avut ceva emotii cu salata asta pentru ca eu nu ma prea impac cu pestele marinat iar ai mei nici nu vor sa auda de sfecla. Am obtinut insa o salata echilibrata, pe toate gusturile iar ai mei nici macar nu m-au intrebat ce-i chestia aia rosie din farfurie.
Puteti ajusta cantitatile astfel incat sa obtineti o salata pe gustul vostru.

Mod de preparare salata de cartofi cu peste marinat: 


Am spalat cartofii si i-am pus la fiert cu tot cu coaja in apa cu sare. Sfecla am pus-o la fiert separat ca sa nu coloreze cartofii. Timpul de fierbere poate sa varieze, asa ca cel mai sigur este sa intepati cartofii si sfecla cu o furculita si, cand furculita intra cu usurinta, inseamna ca sunt gata.




Cat timp au stat legumele la fiert, am pregatit celelalte ingrediente. Am curatat pestele de piele si de oasele mai mari si l-am taiat bucatele mici. In functie de relatia pe care o aveti cu pestele marinat, puteti sa il lasati cu piele si sa il taiati bucati mai mari. Castravetii erau destul de mari si i-am taiat mai intai in 4, pe lungime, apoi feliute. Ceapa doar am curatat-o acum, urmand sa o toc mai tarziu. Dupa ce au fiert legumele, le-am lasat sa se raceasca putin si am pus oul la fiert, cam 8 minute, ca sa fie tare.
M-am apucat apoi de sosul de maioneza light. Am pus intr-un castron cartoful fiert si galbenusul, le-am pisat cu furculita, apoi am adaugat 2 linguri de ulei, 1 lingura cu varf de mustar, zeama de la 1/4 lamaie si iaurtul si am amestecat totul. Acest amestec l-am pasat prin sita ca sa nu ramana bucati de cartof sau galbenus, am adaugat sare si l-am mixat cam 2 minute ca sa se omogenizeze. Piper nu am mai pus pentru ca aveam o minunatie de mustar cu piper. Am obtinut cam 400ml de maioneza. Daca doriti o cantitate mai mare, puteti suplimenta cantitatile Mai multe imagini cu prepararea sosului de maioneza gasiti aici




Mai departe, am curatat sfecla si cartofii de coaja si i-am tocat cubulete. Am adaugat castravetii, pestele, ceapa tocata marunt, si putina sare si am amestecat bine. La sfarsit am amestecat totul cu sosul de maioneza.
Ar fi bine sa o lasati sa stea cam o jumatate de ora inainte de servire, ca sa se intrepatrunda aromele.
Salata de cartofi cu peste marinat este o salata delicioasa care ne-a placut tuturor si pe care v-o recomand cu caldura.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...