SPAGHETE CU PIEPT DE PUI SI MASLINE VERZI

martie 08, 2015

ENGLISH RECIPE HERE

Ingrediente necesare pentru a prepara spaghete cu piept de pui si masline verzi:


- 500gr piept pui
- 200gr masline verzi
- 300-350gr spaghete
- 1 ceapa
- 3 linguri pasta de tomate
- 2 pahare apa (pentru sos)
- 1 legatura patrunjel
- sare si piper dupa gust
- capere (optional)



Acum cativa ani se gasea prin magazine un sos pentru spaghete cu masline verzi si capere. Am uitat de el o perioada si acum, cand mi-am amintit de el, nu l-am mai gasit. Oricum, un sos facut in casa este mai sanatos decat unul cumparat. La capere am renuntat pentru ca nu ma incanta in mod deosebit si nici nu stiu cat de mult le agreeaza baiatul meu cel mare (cel mic inca are meniu separat).
Maslinele verzi noua ne plac umplute cu ardei sau gogosari, dar pot fi si simple. In privinta pastelor, puteti folosi ce va place. Patrunjelul va recomand sa fie proaspat (nu la plic) pentru ca va aroma mai bine sosul.
Inca o precizare si ne apucam de treaba: daca aveti rosii bune (din acelea care se gasesc vara prin piata) puteti folosi vreo 5 rosii pentru sos pentru ca va fi mult mai bun.

Mod de preparare spaghete cu piept de pui si masline verzi: 


Am curata ceapa, am tocat-o marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu o lingura de ulei. Am tinut-o pana a devenit usor transparenta si apoi am adaugat si pieptul de pui taiat bucatele potrivite.




Am tinut totul pe foc, amestecand din cand in cand, pana ce carnea a capatat o culoare albicioasa si am adaugat pasta de tomate si cele doua pahare cu apa. Am amestecat putin ca sa se omogenizeze sosul, am condimentat cu sare si piper si apoi am adaugat si maslinele.
Am lasat sosul sa fiarba la foc mic si am pus si spaghetele la fiert in apa cu sare. Sosul trebuie sa fiarba aproximativ 15 minute, timp suficient sa fiarba bine toate ingredientele si sa se intrepatrunda aromele. Dupa ce am oprit focul, am adaugat si patrunjelul tocat.
Sosul este gata, spaghetele sunt fierte, sa discutam putin despre servire. Mie imi place sa amestec spaghetele cu sosul si sa lasa sa stea asa vreo 20 de minute inainte de servire. In felul asta, spaghetele vor absorbi din sos si vor fi mai gustoase.



Alternativ, puteti aseza pastele pe farfurie si sosul deasupra. In aceasta situatie, sosul trebuie sa fie mai scazut si ar fi bine sa puneti mai putina apa.
Vreau sa va spun ca sosul a iesit extraordinar de gustos! Ai mei au fost foarte incantati si m-au invitat sa le gatesc mai des spaghete cu pui si masline verzi. Daca nu ati testat pana acum acest sos, va recomand cu caldura sa o faceti. Este delicios!
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...