FILE DE COD LA CUPTOR CU SOS DE ROSII

mai 07, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara file de cod la cuptor cu sos de rosii:

- 2kg file de cod congelat
- 1 conserva rosii cubulete
- 1-2 linguri pasta de tomate
- 3-4 cepe
- 4 catei de usturoi
- 2 linguri de ulei
- 1 legatura patrunjel
Am folosit rosii din conserva pentru ca nu este inca sezonul lor si cele din import nu imi plac. Puteti folosi pentru sos rosii proaspete, de gradina, pe care le curatati si le dati pe razatoarea mare sau le tocati cubulete, cum va este mai usor. La capitolul peste, puteti folosi ce va place. Noua ne place fileul de cod si, in plus, este si mai usor de preparat. Pasta de tomate am adaugat ca sa fie sosul mai concentrat.



Mod de preparare file de cod la cuptor cu sos de rosii :

Pestele fiind congelat, trebuie mai intai dezghetat, preferabil in frigider. Daca folositi peste proaspat, scapati de grija asta. Dupa ce mi s-a dezghetat pestele, am pregatit sosul de rosii.
Am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei. Am tinut-o pe foc, amestecand din cand in cand, pana a devenit usor transparenta, apoi am adaugat rosiile din conserva, o lingura pasta de tomate si jumatate de ceasca de apa. Am mai adaugat sare si piper si am lasat sosul sa fiarba pentru a obtine un sos scazut. Spre sfarsitul fierberii am adaugat usturoiul zdrobit.




Sosul fiind gata, am pregatit pestele. L-am tamponat cu niste prosoape de hartie ca sa inlatur excesul de apa apoi l-am asezat in tava ( in 2 straturi ) si l-am presarat cu sare. 
Peste peste am turnat sosul de rosii si am pus tava la cuptor pentru aproximativ 45 de minute. La sfarsit, dupa ce am scos tava din cuptor, am presarat deasupra patrunjel tocat.
Garnitura nu i-am mai facut, i-am invitat pe-ai mei sa manance cu paine :).
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...