MANCARE DE MAZARE CU PIEPT DE PUI

mai 10, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara mancarea de mazare cu pipet de pui:

- 1 kg mazare
- 4 cartofi
- 2 morcovi
- 2-3 cepe
- 1 piept de pui dezosat
- 2 linguri de ulei
- 4 linguri de pasta de tomate
- 1 legatura de marar
- sare dupa gust

Pentru a prepara mancarea de mazare, puteti folosi mazare congelata sau, si mai bine, mazare proaspata, daca aveti timp sa o curatati. Eu, personal, evit pe cat posibil sa folosesc alimente conservate. In ceea ce priveste carnea, puteti folosi ce va place. Daca folositi vita va trebui, insa, sa o fierbeti separat. Mazarea nu am dezghetat-o complet, dar a stat cam o jumatate de ora la temperatura camerei.



Mod de preparare mancare de mazare cu poiept de pui:

Am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu doua linguri de ulei. In timp ce se calea ceapa, am spalat pieptul de pui si l-am taiat bucatele potrivite.
Cand ceapa a devenit transparenta, am adaugat si cubuletele de piept de pui. Am tinut pe foc, amestecand din cand in cand, pana ce puiul a devenit albicios. In continuare, am curatat morcovii, i-am spalat si i-am tocat mai intai in sferturi, apoi feliute.




 I-am pus apoi la fiert impreuna cu mazarea, adaugand si sare. Apa am pus cat sa fie totul acoperit ( daca mai este nevoie, se poate completa mai tarziu ). Dupa ce au inceput sa fiarba, am mai asteptat 3-4 minute si am adaugat cartofii taiati cubulete mici. Cand legumele au fost fierte cam pe jumatate, am adaugat si puiul cu ceapa calita.
Am tinut pe foc, amestecand din cand in cand, pana au fost toate legumele bine fierte. Spre sfarsitul fierberii am adaugat si pasta de tomate.
Dupa ce am oprit focul am presarat deasupra mararul tocat, am acoperit cu un capac si am lasat mancarea de mazare sa stea cam 15 minute inainte de servire.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...