PULPE DE PUI LA CUPTOR CU CARTOFI SI SOS DE ROSII

mai 16, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara pulpe de pui la cuptor cu cartofi si sos de rosii:

- 7-8 pulpe de pui
- 2.5-3kg cartofi
- 1 conserva rosii cubulete (400gr)
- 2 linguri pasta de tomate
- 3 cepe
- 4 catei de suturoi
- 2 linguri de ulei
- 1/2 lingurita boia de ardei iute
- 1/2 lingurita cimbru
- sare si piper dupa gust
Pentru a prepara aceasta reteta am folosit pulpe inferioare de pui (ciocanele) pentru ca au mai putina grasime si imi si plac mai mult decat cele superioare.



Daca folositi pulpe superioare de pui, incercati sa le curatati putin de grasime pentru ca, in timpul coacerii, se topeste si ajumge in cartofi. Pasta de tomate am adaugat ca sa fie sosul mai concentrat. Acestea fiind spuse, haideti sa gatim impreuna !

Mod de preparare pulpe de pui la cuptor cu cartofi si sos de rosii: 

Am pregatit mai intai sosul de rosii. Am curatat ceapa, am tocat-o marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu doua linguri de ulei.
Cand ceapa a devenit usor transparenta, am adaugat rosiile cubulete, pasta de tomate, usturoiul zdrobit si condimentele (sare, piper, boia de ardei iute si cimbru).



Acest sos trebuie sa fie bine condimentat ca sa dea gust si cartofilor. Dupa ce am adaugat toate ingredientele, am lasat sa fiarba cam 3-4 minute. Nu este necesar sa fiarba mai mult pentru ca va sta si la cuptor.
Am curatat apoi cartofii, i-am spalat si i-am taiat bucati ceva mai mari. Am uns o tava cu ulei, am turnat in ea jumatate de ceasca de apa apoi am pus cartofii. Peste cartofi am imprastiat sosul de rosii iar deasupra am asezat pulpele de pui (asezonate in prelabil cu sare, piper si cimbru).




Tava astfel asamblata am pus-o la cuptor pentru aproximativ o ora si jumatate (pana s-a rumenit puiul).
Cat timp a stat la cuptor, am mai turnat in tava de doua ori cate jumatate de ceasca de apa, ca sa nu se arda cartofii. Nu am pus mai multa apa de la inceput pentru ca se fac fleasca.
Pulpele de pui la cuptor cu cartofi si sos de rosii se servesc cu mare pofta si putin patrunjel presarat pe deasupra.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...