SALATA CU PIEPT DE PUI

iunie 16, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara salata cu piept de pui:


- 400gr piept de pui
- 1 salata mica
- 1 legatura ceapa verde
- 3 rosii (maricele)
- 1 castravete mare (sau vreo 3 mici)
- 1 ardei gras
- 200gr branza sarata
- 4 oua fierte tari
- 1 lingura de ulei
- 1 lingura si jumatate de otet (sau zeama de lamaie)
- sare dupa gust
- 200gr smantana (optional)




Salata mea cu piept de pui este foarte gustoasa si foarte satioasa, potrivita si pentru masa de pranz dar si pentru cina (cu conditia sa nu exagerati cu ouale). Puteti sa mai puneti la salata masline, ridichi, crutoane sau ce va mai place.
Ouale si pieptul de pui trebuie preparate din timp ca sa se raceascac complet inainte de a le pune la salata.

Mod de preparare salata cu piept de pui:


Primul lucru pe care l-am facut a fost sa pun ouale la fiert timp de 7 minute ca sa fie tari. Pieptul de pui l-am feliat si l-am pus la prajit intr-o tigaie antiaderenta unsa cu putin ulei.




 Am lasat pieptul de pui sa se rumeneasca pe ambele parti, l-am presarat cu sare si piper apoi l-am scos pe o farfurie ca sa se raceasca. Pieptul de pui il puteti condimenta dupa plac cu boia de ardei iute sau dulce, usturoi granulat, cimbru sau cu ce doriti. Alternativ, puteti sa il fierbeti dar sa stiti ca este mai gustos prajit.
 In timp ce se raceau ouale si pieptul de pui eu am pregatit legumele. Am tocat mai intai ceapa si castravetele, le-am pus intr-un castron incapator si am presarat sare. Salata am spalat-o frunza cu frunza, am scurs-o bine, am tocat-o si am pus-o si pe ea in castron. Au urmat rosiile taiate feliute, ardeiul taiat fasii mici si branza taiata cubulete. Branza se poate da si pe razatoare.



Intre timp se racise si puiul si am putut sa il tai fasii si sa il adaug la salata. Am mai adaugat 1 lingura de ulei, 1 lingura si jumatate de otet si 200gr de smantana si am amestecat bine-bine.
Poza de prezentare am facut-o inainte de a pune smantana pentru ca nu arata prea bine in farfurie dar este absolut delicioasa salata cu pui si smantana. ouale fierte le-am taiat in sferturi si le-am pus la sfarsit in farfurie ca sa nu se farame galbenusurile. Daca nu doriti sa tineti cont de aspect puneti ouale taiate in castronul cu salata impreuna cu smantana si amestecati totul bine :). Veti obtine un dressing delicios!
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...