TOCANITA DE PORC

august 27, 2015

Ingrediente necesare pentru a prepara tocanita de porc :

- 700gr carne de porc
- 2 cepe
- 6 catei de usturoi
- 3 linguri pasta de tomate
- 1 lingura de ulei
- 1 frunza de dafin
- 1/3 lingurita cimbru
- 1 varf de lingurita boia de ardei iute
- 1 varf de lingurita de piper
- 1/3 lingurita chimen macinat (optional)
- sare dupa gust
- 1 pahar si jumatate de apa



Tocanita de porc este un preparat rapid si delicios, excelenta indiferent indiferent de anotimp. Vara este foarte buna pentru ca se prepara repede, pe aragaz, in timp ce iarna o portie de tocanita aburinda cu mamaliguta te unge pe suflet :).
Tocanita de porc este foarte buna si fara chimen dar, daca adaugati putin chimen in sos, va avea o aroma exceptionala. Si daca tot suntem la capitolul arome, putin vin rosu ar mai merge aici :).

Mod de preparare :

Carnea de porc am spalat-o, am taiat-o bucatele potrivite si am pus-o la prajit intr-o tigaie antiaderenta unsa cu putin ulei. Am lasat-o sa se rumeneasca usor pe ambele parti si am dat-o deoparte. Am prajit-o separat ca sa nu ajunga prea multa grasime in tocanita.




Intr-o alta tigaie antiaderenta am pus la calit ceapa tocata marunt impreuna cu o lingura de ulei. Cand ceapa a devenit usor transparenta am adaugat bucatelele de carne prajite mai devreme. Am lasat in continuare la foc mic, amestecand din cand in cand, pana s-a muiat ceapa.




Am adaugat apoi 1 pahar si jumatate de apa si 3 linguri de pasta de tomate si am amestecat. Au urmat frunza de dafin, 1/3 lingurita cimbru, 1 varf de lingurita boia de ardei iute, 1 varf de lingurita de piper, 1/3 lingurita chimen macinat si sare. Tocanita de porc cu cat este mai condimentata, cu atat este mai buna. Prin urmare, o lasati sa fiarba 2-3 minute si o gustati ca sa iasa perfecta :).
Am lasat tocanita sa fiarba pana a scazut putin sosul. Spre sfarsitul fierberii am adaugat su usturoiul zdrobit, ca sa isi pastreze aroma. Daca doriti puteti sa-i puneti si niste patrunjel tocat.
Tocanita de porc merge cel mai bine cu mamaliguta dar se poate servi si cu piure de cartofi, cartofi natur sau paine proaspata.
Spor la gatit si pofta buna !
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

1 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...