CORDON BLEU

noiembrie 17, 2015

Cordon Bleu este de departe cel mai bun snitel posibil, umplut cu sunca afumata/prosciutto si cascaval. Este o reteta foarte populara si foarte indragita si de cei mici si de cei mari.
Cordon Bleu se poate prepara si cu carne de vitel, chiar si de porc, dar eu prefer sa folosesc piept de pui. In ceea ce priveste sunca, puteti folosi ce va place dar, pentru un gust mai bun, va recomand o sunca afumata.



Ingrediente necesare pentru a prepara Cordon Bleu (6 bucati):

- 1 piept de pui si jumatate (700-800gr)
- 3 oua
- 150gr cascaval
- 150gr sunca
- 150gr faina
- 200gr pesmet
- sare si piper dupa gust
- ulei pentru prajit

Mod de preparare reteta Cordon Bleu : 


Mai intai am pregatit pieptul de pui. Dupa cum va spuneam, am folosit 1 piept de pui si inca jumatate. Bucata intreaga am impartit-o si pe ea in 2 jumatati, apoi fiecare jumatate de piept de pui am taiat-o pe lungime in cate 2 felii. Deci am avut in total 6 felii de piept de pui.
Am luat cate o felie de pui, am asezat-o intre 2 folii alimentare si am batut-o cu ciocanul de carne pana s-a subtiat.




Eu nu prea obisnuiesc sa bat carnea pentru snitele dar, in aceasta situatie, chiar este necesar ca sa putem rula carnea. Dupa ce am batut feliile de carne, le-am presarat cu sare si piper. In continuare, m-am apucat de asamblat Cordon Bleu.
Pe fiecare felie de piept de pui am asezat cate 2 felii de sunca afumata (pentru ca erau micute) iar peste ele o felie de cascaval. Daca feliile de sunca sunt de aceeasi dimensiune cu cele de cascaval, puteti pune doar cate una. Aveti grija sa lasati putin spatiu pe margini ca sa puteti rula mai usor.
Portia sotului a avut un rand suplimentar de sunca, si peste cascaval, ca pentru barbati :).
Am pliat partile laterale ale feliei de carne spre interior, astfel incat sa vina peste sunca si cascaval, ca sa nu curga cascavalul in timpul prajirii. Am rulat apoi Cordon Bleu-ul si l-am fixat cu scobitori in 3 locuri (capetele si mijlocul). 




Rulourile de Cordon Bleu astfel formate le-am dat mai intai prin faina, apoi prin ou batut si prin pesmet. Mie imi place crusta putin mai groasa, asa ca le-am mai trecut o data prin ou si prin pesmet. 
Am pus apoi rulourile de Cordon Bleu la prajit in ulei incins si le-am lasat sa se rumeneasca frumos la foc potrivit. Voi le veti scoate pe hartie absorbanta, eu le-am pus direct pe farfurie pentru ca hartia noastra era in portbagaj :)
Asteptati sa se raceasca un picut si puteti scoate si scobitorile :).
Cordon Bleu este foarte bun cald, servit cu ce garnitura va place. Se poate servi si rece, taiat feliute, ca aperitiv.
Spor la gatit si pofta buna !
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...