CHEC SARAT - APERITIV (RETETA VIDEO)

aprilie 15, 2016


ENGLISH RECIPE HERE

Dragii mei, daca sunteti in pana de idei si nu stiti ce aperitive sa pregatiti, va recomand cu caldura acest chec sarat aperitiv cu masline, sunca, ardei si cascaval. Este aspectuos, foarte gustos, usor de preparat si potrivit pentru orice ocazie.
Puteti adauga in checul aperitiv si alte legume gen mazare, fasole verde, ciuperci, porumb sau ce va mai este pe plac, dar in cantitati moderate ca sa nu-l incarcati prea mult. Va trebui sa tineti cont ca anumite legume vor trebui gatite in prealabil. Ciupercile proaspete, spre exemplu, trebuie calite inainte de a le adauga la checul aperitiv pentru ca au un continut mare de apa si exista riscul sa nu se mai lege checul. Puteti sa mai adaugati si verdeata pentru un plus de prospetime si culoare.



La noi are intotdeauna succes checul aperitiv cu masline si sper sa incercati si voi aceasta reteta simpla si de efect.




Ultima reteta video

Maia naturala pentru paine. Cum se cultiva de la zero


Ingrediente necesare pentru a prepara checul sarat – aperitiv (o tava de 30/11.5cm):


- 6 oua
- 150gr faina
- 3 linguri de ulei
- 200gr sunca
- 200gr cascaval
- 150gr masline fara samburi
- 1 ardei rosu
- 1 ceapa
- 1 lingurita cu varf praf de copt
- sare si piper dupa gust 

Instrumente utile:

Mod de preparare reteta chec sarat - aperitiv:

Reteta video


M-am ocupat mai intai de ceapa care trebuie calita putin inainte de a o adauga la restul ingredientelor pentru chec. In felul acesta ceapa va fi foarte moale si dulce si va da checului o aroma minunata.
Prin urmare, am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei.



Am tinut pe foc, amestecand din cand in cand, pana cand ceapa a devenit transparenta apoi am lasat-o sa se racoreasca (cat sa nu mai fie fierbinte).
In continuare, am pus ouale intr-un bol incapator, am adaugat sare, apoi le-am mixat bine pana si-au dublat volumul.
Am adaugat faina amestecata cu praf de copt si am mixat pana am obtinut o compozitie omogena. Dupa ce s-a omogenizat, am adaugat uleiul si piper si am mai mixat putin pana s-a incorporat uleiul.
Acesta este aluatul pentru checul aperitiv si in continuare voi adauga restul ingredientelor. Le-am adaugat in doua etape, ca sa fie mai usor de amestecat.
Am adaugat mai intai ceapa calita (si racita intre timp) si cascavalul dat pe razatoarea mare si am amestecat bine.



Am adaugat apoi maslinele, ardeiul si sunca taiate bucatele mici si am amestecat din nou ca sa se omogenizeze compozitia.
Aceasta compozitie am turnat-o intr-o forma de chec unsa cu putin ulei si tapetata cu pesmet si am nivelat-o putin cu o spatula. Am pus apoi checul aperitiv in cuptorul preincalzit timp de aproximativ 30-35 de minute (180ºC pentru cuptorul electric).
Dupa ce scoateti checul aperitiv din cuptor este bine sa-i faceti testul cu scobitoarea: il intepati in mijloc cu o scobitoare si, daca scobitoarea iese curata, checul este facut.
Daca a trecut testul cu scobitoarea, lasati checul aperitiv sa se raceasca complet inainte de a-l taia, preferabil pe un gratar.
Spor la gatit si pofta buna!
Daca doriti un chec dulce, va recomand checul pufos cu cacao (chec marmorat, zebra). Este delicios! :)

Va recomand si checul aperitiv cu branza si dovlecei


Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

2 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...