CHEC DIN CARNE DE PUI CU CIUPERCI, MASLINE SI ARDEI

mai 11, 2016


Dragii mei, v-am pregatit un chec bun-bunut, din carne tocata de pui cu ciuperci, masline si ardei, un adevarat deliciu! Se prepara foarte usor si are marele avantaj ca este la fel de bun si cald, dar si rece, si il puteti servi ca fel principal, impreuna cu garnitura preferata sau cu o salata, sau ca aperitiv.
Puteti adauga la checul din carne ce legume va plac, dar tineti cont ca legumele care contin multa apa trebuie calite in prealabil. Maslinele, indiferent ca sunt negre sau verzi, ofera checului o aroma minunata si vi le recomand cu caldura. Eu am avut niste masline verzi cu chilli care i-au dat checului si o nota usor picanta :)
Ai mei au fost incantati de acest chec din carne de pui cu ciuperci, masline si ardei care a disparut ultra rapid din farfurii. Este o reteta care merita incercata si, o data incercata, va trebui neaparat repetata!



Pentru coacere am folosit o tava de 30/11.5cm:

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta chec din carne de pui cu ciuperci, masline si ardei:

- 700gr carne tocata de pui
- 4 oua
- 500gr ciuperci champignon
- 1 ardei rosu
- 150gr masline fara samburi, taiate (verzi sau negre, dupa preferinta)
- 1 ceapa
- 1 legatura de patrunjel
- 2 felii de paine muiate in apa/lapte si stoarse
- 4-5 catei de usturoi
- 1-2 linguri de ulei
- sare si piper dupa gust
Mai aveti nevoie de ulei si pesmet/faina pentru uns si tapetat tava

Mod de preparare reteta chec din carne de pui cu ciuperci, masline si ardei 

Am pregatit mai intai ciupercile care trebuie calite in prealabil. Le-am spalat, le-am tocat bucatele mici si le-am pus la calit intr-o tigaie cu putin ulei (1-2 linguri).



Intr-o prima faza ciupercile lasa foarte multa apa si le-am tinut pe foc, amestecand din cand in cand, pana a scazut toata aceasta apa. Am asezonat ciupercile cu sare si piper si le-am lasat sa se racoreasca. Intre timp am pregatit celelalte ingrediente pentru checul din carne de pui cu ciuperci, masline si ardei.
Am pus intr-un bol carnea tocata de pui, cele 2 felii de paine muiate si stoarse, ceapa data pe razatoarea mica si scursa, usturoiul zdrobit si patrunjelul tocat si am asezonat cu sare si piper. Am amestecat carnea cu mana, framantand-o ca pe un aluat, pana am obtinut o compozitie omogena.
Am adaugat si cele 4 oua si am amestecat bine.


Am adaugat apoi si restul ingredientelor: maslinele taiate, ardeiul taiat cubulete si ciupercile calite mai devreme si am mai amestecat inca putin..
Tava de chec am pregatit-o in felul urmator: am asezat hartie de copt pe fundul tavii, am uns toata tava cu ulei, inclusiv hartia de copt apoi am tapetat-o cu pesmet.



In felul acesta checul se scoate din tava foarte usor :)
Am turnat compozitia pentru checul de carne in tava apoi am pus tava in cuptorul preincalzit (180ºC pentru cuptorul electric) timp de aproximativ 45 de minute.
Dupa ce am scos din cuptor checul din carne de pui cu ciuperci, masline si ardei, l-am lasat sa se racoreasca un picut apoi l-am taiat felii.
Noi l-am servit cald, cu piure de cartofi si salata si a fost exceptional! Au ramas cateva bucatele pe care le-am mancat a doua zi, reci, si va pot spune cu siguranta ca a fost la fel de bun!
Spor la gatit si pofta buna!
Daca doriti un chec dulce, va recomand checul pufos cu cacao (chec marmorat, zebra). Este delicios! :)
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

1 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...