SALATA CU PESTE AFUMAT

iunie 26, 2016


Dragii mei, la noi pe timp de vara salatele sunt de baza. Ne plac toate salatele, dar ne plac in mod special salatele bogate, consistente, care se pot servi fara probleme la pranz sau la cina. De aceasta data sotul meu a avut pofta de o salata cu peste afumat si, dat fiind faptul ca a specificat din start ca o vrea fara cartofi, l-am lasat sa aleaga ingredientele. Rezultatul il gasiti in lista de mai jos :)
Am fost cam sceptica la inceput, recunosc, dar salata cu peste afumat a iesit exceptionala! Daca sunteti amatori de peste afumat, va trebui sa o testati neaparat.
Am folosit macrou afumat dar puteti folosi ce peste va place. Conditia este sa il curatati de piele si de oase sau sa folositi un file de peste afumat.



Ingrediente necesare pentru a prepara reteta salata de peste afumat :


- 500gr peste afumat
- 4-5 oua fierte (tari)
- 1 salata verde
- 1 ceapa
- 1 conserva fasole rosie
- 1 ardei gras
- 4-5 rosii (in functie de marime)
- sare dupa gust
- 2 linguri de ulei
- 2 linguri de otet sau zeama de lamaie (sau dupa gust)

Mod de preparare reteta salata cu peste afumat :

Am fiert mai intai ouale timp de 7-8 minute, ca sa fie tari, apoi le-am lasat sa se raceasca.
 In timp ce se raceau ouale, am pregatit pestele afumat : l-am curatat de piele si de oase si l-am taiat bucatele potrivite.



Acesta este cam cel mai « complicat » lucru la aceasta salata cu peste afumat :).
Am tocat apoi ceapa fasii subtiri, am pus-o intr-un bol incapator si am presarat putina sare. Am adaugat ardeiul gras taiat fasii micute si fasolea rosie clatita in prealabil cu apa rece si scursa.
 Salata am spalat-o frunza cu frunza, am taiat-o fasii si am pus-o in bol.
Am mai adaugat rosiile taiate, pestele afumat, ouale fierte taiate in sferturi (pot fi si rondele), ulei si otet si am amestecat bine.
Aceasta este varianta mozolita si super gustoasa a salatei cu peste afumat :). Galbenusurile se farama si se formeaza un sos absolut delicios. Cel mai bun dressing pentru salata!



Daca doriti o varianta de servire mai eleganta, lasati deoparte pestele afumat si ouale fierte si le asezati la sfarsit deasupra salatei, in bol sau direct in farfurii.
Noua ne-a placut foarte mult salata cu peste afumat si sper sa incercati si voi aceasta reteta delicioasa.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...