GOGOSI DIN DOVLECEI

iulie 17, 2016


Gogosile din dovlecei au o savoare aparte fata de alte retete de gogosi si sunt foarte apreciate chiar si de cei care in mod normal nu prea agreeaza dovleceii. Cum ar fi baietii mei :). Cand au vazut ce fac, au inceput: "Ce faci, Isabelo, si-n gogosi ne pui dovlecei !?!" Le-au mancat insa cu mare pofta si, cu gura plina, m-au certat ca nu le fac mai des. La noi nu apuca sa se raceasca gogosile din dovlecei.
De data aceasta am imbogatit reteta si cu putina scortisoara iar rezultatul a fost absolut delicios. Nu va pot descrie in cuvinte cat de bune au fost cu aroma de vanilie si scortisoara.
Sper sa incercati si voi reteta mea de gogosi din dovlecei, macar o data pe timpul verii. Sunt foarte gustoase si chiar usor de preparat si este genul acela de reteta de care va indragostiti pe loc.



Ingrediente necesare pentru a prepara reteta gogosi din dovlecei:

- 3 dovlecei (1-1.2kg)
- 3 oua
- 9 linguri de faina
- 4 linguri de zahar
- 1/2 lingurita rasa de sare
- 1 plic zahar vanilat
- 1/2 lingurita scortisoara macinata
Mai aveti nevoie de:
- ulei pentru prajit
- zahar pudra pentru decor


Mod de preparare reteta gogosi din dovlecei:

Am curatat dovleceii de coaja, i-am dat pe razatoarea mare si am presarat deasupra lor cam jumatate de lingurita rasa de sare.



Am lasat dovleceii sa stea cam 15 minute, timp in care ei lasa foarte multa apa.
Dupa ce a trecut acest timp, am stors bine dovleceii si i-am mutat intr-un bol incapator. Am adaugat cele 3 oua si am amestecat bine.
Am adaugat apoi zaharul, zaharul vanilat, 1/2 lingurita scortisoara macinata si faina, treptat, si am amestecat pana am obtinut o compozitie omogena. 
Trebuie sa obtinem o compozitie destul de moale dar care sa nu fie nici prea fluida. Daca credeti ca este necesar, puteti sa mai adaugati putina faina.



Dupa ce am terminat de preparat compozitia pentru gogosile din dovlecei, am luat cate o lingura plina din aceasta compozitie si am pus la prajit in ulei incins. Lasati aluatul sa curga de pe lingura in tigaie tinand lingura cu varful in jos. In acest fel gogosile din dovlecei vor iesi rotunde.
Am lasat gogosile din dovlecei sa se rumeneasca pe ambele parti apoi le-am scos pe hartie absorbanta pentru a scapa de excesul de ulei.
La sfarsit le-am presarat cu zahar pudra, ca doar sunt gogosi :). Se servesc calde, cu mare pofta.
Au fost minunate aceste gogosi din dovlecei cu vanilie si scortisoara si vi le recomand din suflet.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...