BUDINCA DE DOVLECEI CU BRANZA

octombrie 05, 2016


Budinca de dovlecei cu branza este una dintre acele reteta care surprind in mod placut. Nu iti imaginezi cat de gustoasa este pana nu o gusti si, odata ce ai gustat din aceasta budinca delicioasa, devine gustarea preferata :).
Budinca de dovlecei cu branza este si foarte usor de preparat si merita incercata, chiar daca dovleceii nu sunt legumele voastre preferate. Budinca de dovlecei cu branza este pe placul tuturor, mai mult sau mai putin mofturosi.



Puteti folosi ce branza va place, chiar si resturi de prin frigider. Puteti folosi mai multe tipuri de branza sau o combinatie de branza si cascaval, dupa preferinta. Mararul merge foarte bine in aceasta budinca si ii ofera un plus de gust si prospetime.
Budinca de dovlecie cu branza se poate servi calda sau rece, ca aperitiv sau gustare. La fel de bine o puteti servi ca fel principal alaturi de o salata pentru ca este foarte satioasa. Daca ii intrebati insa pe ai mei, va vor spune ca aceasta budinca este o garnitura :)
Indiferent cum o veti servi, va asigur ca o veti face cu mare pofta!
Ingredientele de mai jos sunt pentru o tava de 24/24cm.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta budinca de dovlecei cu branza:


- 2-3 dovlecei (800gr)
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 1 legatura de marar
- 5 oua
- 250gr branza telemea
- 150gr faina
- 50ml ulei
- sare si piper dupa gust
Mai aveti nevoie de putin unt si pesmet pentru uns si tapetat tava.

Mod de preparare reteta budinca de dovlecei cu branza:


Am curatat dovleceii de coaja, i-am dat pe razatoarea mare si i-am pus intr-un bol incapator. I-am presarat cu sare si i-am lasat sa stea aproximativ 20 de minute, timp in care dovleceii lasa foarte multa apa.



Dupa ce a trecut acest timp, am stors bine dovleceii si i-am pus in bol.
Peste dovlecei am adaugat ceapa tocata marunt, morcovul dat pe razatoarea mare si mararul tocat. Am adaugat apoi si branza data pe razatoare. 
Separat, am batut cele 5 oua pana si-au dublat volumul si le-am adaugat la restul compozitiei pentru budinca de dovlecei cu branza. Am adaugat apoi uleiul si am amestecat.
Am mai adaugat putina sare, nu foarte multa pentru ca si branza este sarata, si piper.



Am inceput apoi sa adaug faina, treptat, amestecand in acelasi timp cu lingura de lemn pentru omogenizare.
Aceasta compozitie pentru budinca de dovlecei cu branza am turnat-o intr-o tava (24/24cm) unsa cu unt si tapetata cu pesmet. Am nivelat compozitia cu o spatula apoi am pus tava in cuptorul preincalzit (180ºC pentru cuptorul electric) timp de aprozimativ 40 de minute.
Dupa ce am scos budinca de dovlecei cu branza din cuptor, am lasat-o sa se racoreasca un pic, apoi am taiat-o patratele.
Noi am mancat-o calda, mai bine zis fierbinte, pentru ca mirosea atat de bine incat nu ne-am putut abtine. Daca doriti sa serviti budinca de dovlecei cu branza rece, ca aperitiv, o lasati sa se raceasca complet inainte de a o taia pentru ca, pe masura ce se raceste, se mai si intareste. In acest fel, se va taia mai frumos.
Noua ne-a placut foarte mult aceasta reteta, la fel de mult cum ne-au placut si chiftelele de dovlecei cu branza.
Daca doriti si un desert cu dovlecei, incercati gogosile din dovlecei. Sunt delicioase! :)
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...