TOCHITURA CU PUI SI AFUMATURA

decembrie 03, 2014

 
Tochitura cu pui si afumatura este una dintre retetele mele preferate. Se prepara repede si ai mei o savureaza de fiecare data. In plus, este ceva mai light decat alte retete de tochituri.

Ingrediente necesare pentru a prepara tochitura cu pui si afumatura:


- 300gr piept pui
- 300gr pastrama afumata de porc ( puteti folosi si pastrama de pui )
- 5 cepe
- 2 linguri de bulion
- 2 linguri de ulei
- 1-2 frunze de dafin
- sare si piper dupa gust

Mod de preparare tochitura cu pui si afumatura:

Tochitura se poate face cu orice carne va place. Eu am ales pieptul de pui si pastrama afumata pentru ca au putina grasime dar puteti folosi si carne de porc, de vita, carnati, ce gasiti prin frigider. Cu cat veti folosi mai multe feluri de carne, cu atat mai bine! Vreo 3-4 ficatei de pui as mai fi pus eu in tochitura asta dar ai mei nici nu vor sa auda de ficatei, asa ca am inghitit in sec... Afumatura ii ofera un plus de savoare, dar se poate face tochitura si fara afumatura. Pe scurt, va puteti folosi imaginatia din plin cand gatiti acest fel de mancare.



Tocati ceapa fasii si o puneti intr-o tigaie la calit impreuna cu 2 linguri de ulei si amestecati des. Focul trebuie sa fie mic, ca sa nu se arda ceapa. Dupa ce s-a muiat un pic ceapa (a devenit usor transparenta), adaugati si puiul taiat cubulete iar dupa vreo 10 minute adaugati si pastrama
 Carnea nu trebuie prajita prea mult. Tineti pe foc 5-6 minute, avand grija sa nu se arda ceapa, apoi adaugati 2 linguri mari de pasta de tomate si 2 pahare de apa. Condimentati cu sare si piper dupa gust.
In timpul fierberii, adaugati si una sau doua frunze de dafin pentru ca ii va da tochiturii o aroma deosebita. Lasati tochitura la fiert pana scade sosul. Eu ar fi trebuit sa o mai tin putin pe foc, dar ne era foame si tochitura mirosea atat de bine... Nu am mai rezistat! Am decis in unanimitate ca merge si un sos mai subtirel si ne-am asezat la masa. Ma rog, dupa ce am facut poze, spre disperarea baietilor.




Se serveste calda, cu mamaliguta aburinda. Nu ni s-a intamplat pana acum sa ramana de pe-o zi pe alta, asa ca nu va pot spune cum este a doua zi.
Amatorii de carne de porc pot incerca si tocanita de porc.
TOCANITA DE PORC
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...