DOVLECEI UMPLUTI CU CARNE - RETETA VIDEO

martie 11, 2016


ENGLISH RECIPE HERE

Dragii mei, dovleceii umpluti cu carne sunt absolut deliciosi si va spun asta in conditiile in care nu sunt chiar cel mai mare fan al dovleceilor. Fiind gatiti la cuptor, umpluti cu carne bine condimentata si presarati cu cascaval, dovleceii capata o savoare deosebita, irezistibila :). Dovleceii umpluti cu carne sunt, cu siguranta, o reteta pe placul tuturor!
Puteti folosi carne tocata de porc, de vita sau amestec pentru a umple dovleceii. In loc de cascaval puteti folosi branza sarata sau parmezan iar in ceea ce priveste condimentele, puteti folosi ce va place. Carnea fiind gatita inainte de a umple dovleceii, puteti potrivi condimentele dupa gust.
Dovleceii umpluti cu carne sunt excelenti si pentru pranz si pentru cina si, in plus, sunt si usor de preparat.



Va mai recomand:
- dovleceii umpluti cu branza
- Vinete umplute cu carne tocata
- Ardei umpluti
- Cartofi umpluti cu carne
- Ciorba de ardei umpluti

Ultima reteta video
Gulas unguresc


Ingrediente necesare pentru a prepara reteta dovlecei umpluti cu carne:


- 1-1.2kg dovlecei (4 bucati)
- 600 gr carne tocata (porc/vita/amestec)
- 2 linguri pasta de tomate
- 1 ceapa
- 3 catei de usturoi
- 1 legatura de patrunjel
- 2-3 linguri de ulei
- sare, piper, cimbru dupa gust
- 150 gr cascaval



Mod de preparare reteta dovlecei umpluti cu carne



Am pregatit mai intai umplutura de carne pentru dovlecei. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie antiaderenta cu o lingura de ulei.
Cand ceapa a devenit usor transparenta, am adaugat carnea tocata si am asezonat cu sare, piper si cimbru. Am tinut pe foc, amestecand din cand in cand, pana a scazut apa lasata de carne.
Mai spre sfarsit am adaugat pasta de tomate si usturoiul zdrobit. Dupa ce am oprit focul, am adaugat si patrunjelul tocat.
In timp ce carnea era pe foc, m-am ocupat de dovlecei. I-am spalat bine, i-am taiat jumatati, pe lungime, apoi le-am scos miezul cu o lingurita.




Dupa ce am scobit toti dovleceii, miezul rezultat in urma acestei operatiuni l-am pus intr-o tigaie antiaderenta cu o lingura de ulei, l-am asezonat cu sare si piper si l-am calit cateva minute. .
Am pus apoi miezul dovleceilor peste carne si am amestecat
Acum avem totul pregatit si ne putem apuca de asamblarea dovleceilor umpluti cu carne.
Am asezat jumatatile de dovlecei intr-o tava tapetata cu hartie de copt, le-am umplut cu carne si am presarat cascaval ras deasupra lor.
Am pus apoi tava cu dovlecei umpluti cu carne in cuptorul preincalzit timp de 25-30 de minute.
Sunt minunati calzi, serviti eventual cu putina smantana. Ma gandesc sa-i refac cat de curand pentru ca tare buni au mai fost :).
Sper din suflet sa incercati si voi aceasta reteta de dovlecei umpluti cu carne.
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. O reteta veche, simpla si foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cat de veche este aceasta reteta de dovlecei umpluti cu carne, dar va pot spune sigur ca sunt foarte gustosi si usor de preparat :)

      Ștergere
  2. Am facut si eu dovlecei umpluti cu carne si ne-au placut foarte mult! I-am servit cu smantana deasupra :)

    RăspundețiȘtergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...