CUSCUS CU PUI SI CIUPERCI

mai 09, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Dragii mei, v-am pregatit o reteta usoara si absolut delicioasa: cuscus cu pui si ciuperci. Se prepara repede si este o optiune excelenta pentru pranz sau pentru cina.
Mie mi-a placut intotdeauna combinatia aceasta de pui cu ciuperci, dar varianta aceasta cu cuscus parca-i printre cele mai bune :)



Puteti separa ingredientele, sa preparati cuscus cu ciuperci, ca si garnitura, si pieptul de pui separat. Mie imi place sa le amestec pentru ca aromele se intrepatrund.
In loc de piept de pui puteti folosi si carne de porc sau de vita, dupa preferinta.
Cantitatea de apa trecuta in reteta este pentru ciuperci proaspete care contin multa apa. Daca doriti sa folositi ciuperci congelate sau din conserva, va trebui sa adaugati ceva mai multa apa. Adaugati apa cate putin pana cand cuscusul este bine fiert.
Va mai recomand si reteta pui cu smantana si ciuperci.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta cuscus cu pui si ciuperci:

- 250gr cuscus
- 30ml ulei
- 350ml apa fierbinte
- 500gr ciuperci proaspete
- 1 ceapa
- 600gr piept de pui
- 1 legatura patrunjel proaspat
- sare si piper dupa gust



Mod de preparare reteta cuscus cu pui si ciuperci.


Am taiat pieptul de pui bucati potrivite si l-am pus la prajit intr-o tigaie unsa cu putin ulei. L-am asezonat cu sare si piper si l-am lasat sa se rumeneasca pe ambele parti.
In timp ce puiul se prajea am pregatit ciupercile: le-am spalat si le-am tocat feliute potrivite.
Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie incapatoare cu 30ml ulei. Am tinut pe foc, amestecand ocazional, pana cand ceapa a devenit translucida. Am adaugat cuscusul si am tinut in continuare la foc mic cat sa isi schimbe usor culoarea.
Am adaugat apoi ciupercile tocate. Am acoperit tigaia cu un capac astfel incat ciupercile sa lase apa mai repede. Dupa ce au lasat ciupercile apa am indepartat capacul, am asezonat cu sare si piper si am lasat in continuare sa fiarba, amestecand din cand in cand.


Cand s-a evaporat apa lasata de ciuperci am adaugat 350ml apa fierbinte si am lasat in continuare sa fiarba cat sa fie cuscusul bine fiert. Daca este necesar, puteti sa mai completati cu apa.
Intre timp se prajise si pieptul de pui. L-am taiat bucati mai mici si l-am pus peste cuscusul cu ciuperci.
Am mai adaugat patrunjelul proaspat tocat si am amestecat bine.
Cuscusul cu pui si ciuperci este gata si puteti servi imediat. Este delicios!
Spor la gatit si pofta buna!
Va recomand si salata cu cuscus. Este delicioasa!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...