RULADA DE CARNE TOCATA CU CIUPERCI SI CASCAVAL (RETETA VIDEO)

mai 15, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Dragii mei, mai nou, am capatat obiceiul ca atunci cand mi-e pofta de chiftele sa fac o rulada de carne tocata. Mi se pare mai usor de preparat si, in plus, pot umple rulada cu diverse bunatati :)
De aceasta data am preparat o rulada din carne tocata de pui iar umplutura a fost din ciuperci si cascaval. Pe scurt, un adevarat deliciu!



In loc de carne tocata de pui puteti folosi orice alta carne tocata. Conditia principala este sa nu fie prea grasa. Condimentati carnea dupa gust, asa cum condimentati si chiftelele si, pentru un plus de prospetime, adaugati si putina verdeata.
Ciupercile trebuie neaparat gatite in prelabil pentru ca au un continut mare de apa. Le puneti la calit si le tineti pe foc pana se evapora toata apa.
Va recomand sa coaceti rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval intr-o tava de chec de 30/11.5cm. Isi pastreaza forma si se coace foarte frumos.



Rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval este foarte gustoasa calda, servita alaturi de garnitura preferata sau salata. Este foarte buna si rece si o puteti servi ca aperitiv dar, la fel de bine, o puteti folosi pentru a prepara delicioase sandvisuri.

Aveti mai jos si reteta video.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval:


- 1kg carne tocata de pui (sau de care doriti)
- 750gr ciuperci champignon proaspete
- 100gr cascaval
- 1 ceapa
- 2 linguri de ulei
- 5-6 catei de usturoi
- 1 legatura mare de patrunjel proaspat (jumatate pentur carne, jumatate pentru ciuperci)
- sare, piper si cimbru uscat dupa gust
Mai aveti nevoie de :
- putin unt si pesmet pentru uns si tapetat tava
- putin ulei pentru uns rulada.


Mod de preparare reteta rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval


Reteta video (CC - subtitrare in limba romana)


Am spalat ciupercile, le-am tocat marunt si le-am pus deoparte.
Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit intr-o tigaie cu 2 linguri de ulei. Am tinut pe foc, amestecand des, pana cand ceapa a devenit translucida.
Am adaugat ciupercile tocate si am lasat in continuare pe foc, amestecand din cand in cand , pana a scazut toata apa lasata de ciuperci. Mai spre sfarsit am asezonat cu sare si piper. Dupa ce am oprit focul, am adaugat si patrunjelul tocat (jumatate de legatura).
Am lasat ciupercile sa se racoreasca si, intre timp, am pregatit carnea pentru rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval.
Am pus intr-un bol carnea tocata de pui, usturoiul zdrobit si patrunjelul tocat (jumatate de legatura). Am asezonat cu sare, piper si cimbru uscat apoi am amestecat bine, cu mana, pana am obtinut o compozitie omogena. Carnea astfel preparata am asezat-o intre doua folii alimentare. Cu ajutorul unui sucitor, am intins carnea in forma de dreptunghi (aproximativ 29/35cm).
Am indepartat folia de deasupra. Pe foaia de carne am intins uniform umplutura de ciuperci, lasand marginile libere. Peste ciuperci am imprastiat cascavalul dat pe razatoarea mare.



Am rulat apoi strans, cu ajutorul foliei. Trebuie sa avem grija sa impingem si capetele ruladei in interior. Am infasurat rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval in folia alimentara, ca pe un salam, si am rulat-o pe masa de cateva ori ca sa se lipeasca imbinarile.
Am uns tava (30/11.5cm) cu unt si am tapetat-o cu pesmet.
Am asezat tava pe o parte, am desfacut rulada din folie si am impins-o cu grija in tava, avand grija sa fie cu imbinarea in jos. Carnea de pui este o carne cu un continut de redus de grasime. Ca sa nu se usuce rulada la suprafata, am uns-o bine cu ulei.
Am pus apoi tava in cuptorul preincalzit (190ºC pentru cuptorul electric) timp de aproximativ 50 de minute (sau pana atinge gradul de rumenire dorit).
Dupa ce scoateti din cuptor rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval o scoateti din tava si o lasati sa se racoreasca.
O puteti servi apoi calda, alaturi de garnitura preferata sau salata. Puteti servi rulada de carne tocata cu ciuperci si cascaval si rece, ca aperitiv.
Va mai recomand:
- rulada de carne tocata cu spanac si cascaval
Spor la gatit si pofta buna!
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

0 comentarii

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...