SALATA DE TELINA CU PUI SI MAIONEZA

august 28, 2017


ENGLISH RECIPE HERE

Salata de telina cu pui si maioneza este o salata surprinzator de gustoasa, care se prepara usor, cu doar cateva ingrediente. Eu chiar am ramas surprinsa cat de buna poate sa fie aceasta salata!
Telina stiti cu toti ca are un gust destul de puternic si, desi aceasta salata contine o cantitate mare de telina, aromele se combina perfect iar rezultatul este o salata cu un gust exceptional.
Salata de telina cu pui si maioneza este o salata pe care o putem prepara tot timpul anului, pentru ca telina gasim din abundenta in orice sezon.



Pentru a prepara aceasta salata puteti folosi piept de pui fiert sau rumenit usor la tigaie. Desi ai mei sunt mari amatori de carnuri prajite, de aceasta dat am decis sa fierb pieptul de pui. Ca sa fie mai gustos, am adaugat in apa in care am fiert pieptul de pui cateva boabe de piper si o frunza de dafin (pe langa sare). Pieptul de pui a fost super gustos si nu s-a mai plans nimeni ca este fiert si nu prajit.
In ceea ce priveste maioneza, puteti folosi maioneza de casa (care este cea mai buna) sau maioneza din comert. Eu optez intotdeauna pentru o varianta mai dietetica: o parte maioneza si o parte iaurt.
Salata de telina cu pui si maioneza se pune la frigider 30 de minute - 1 ora dupa preparare. Aromele se intrepatrund iar salata va fi mult mai gustoasa.
Puteti servi salata de telina cu pui si maioneza ca gustare sau aperitiv.

Ingrediente necesare pentru a prepara reteta salata de telina cu pui si maioneza:


- 600gr telina
- 1 piept de pui (600gr)
- 150gr castraveti murati
- 400ml maioneza
- 150gr iaurt
- sare dupa gust
- sucul de la 1/2 lamaie
- cateva boabe de piper
- 1 frunza de dafin



Mod de preparare reteta salata de telina cu pui si maioneza


Am pragatit mai intai pieptul de pui.
L-am taiat in bucati maricele si l-am pus la fiert in apa cu sare. Pentru un plus de gust, am adaugat in apa cateva boabe de piper si o frunza de dafin.
Dupa ce a fiert pieptul de pui, l-am scos pe o farfurie si l-am lasat sa se raceasca complet.
Dupa ce s-a racit pieptul de pui, l-am taiat bucatele mici si l-am pus intr-un bol incapator.
Am adaugat castravetii murati taiati tot bucatele mici.
Am curatat telina de coaja si am dat-o pe razatoarea mare. 
Am stropit telina cu sucul de la o jumatate de lamaie (ca sa nu se innegreasca) apoi am pus-o in bol, peste pieptul de pui.
Am adaugat apoi maioneza si iaurtul si am amestecat bine pentru omogenizare. 
La sfarsit puteti gusta salata de telina cu pui si maioneza si adaugati sare doar daca credeti ca este necesar. Eu nu am mai pus sare.
Dupa ce ati preparat salata o puneti la frigider pentru aproximativ 30 de minute - 1 ora ca sa se intrepatrunda aromele.
Serviti salata de telina cu pui si maioneza ca gustare sau aperitiv, cu paine proaspata de casa.
Va astept si pe pagina de Facebook!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Foarte buna aceasta salata, nu m-as fi gandit niciodata la o astfel de combinatie

    RăspundețiȘtergere

About me

Flickr Images

Press

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...